The Penguins of Madagascar

View previous topic View next topic Go down

The Penguins of Madagascar

Post  Wheatley on Sun Aug 07, 2011 11:59 am

Any fans? <3 I LOVE PoM. It's the only show currently on air that I personally feel is worth watching, along with the older episodes of SpongeBob and My Little Pony: Friendship is Magic (before you judge, I DARE you to watch an episode. It's actually a REALLY good show. xP) I ♥️ Dr. Blowhole sooooo much, OMG. :3 So... hawt... X3 And PoM/Blowhole fans, GREAT news I have for you! Razz A one-hour PoM special is coming out, featuring Dr. Blowhole, called The Return of the Revenge of Dr. Blowhole! (Best. Title. EVER. xD) And this, to me, is good but some might find this next thing... they might not like it, lol: It's going to be a MUSICAL! Very Happy And at the last Comic Con, there was some footage from the episode: Blowhole's song (which... is a love song. To what looks like a giant iPod... XD IT'S AWESOME.) and a King Julien song. :3

Blowhole's song:

http://www.youtube.com/watch?v=6-EWdSn96U4

King Julien's song (this one is only a storyboard currently, but it is colored)

http://www.youtube.com/watch?v=ClbEX0YI5W0&feature=related
avatar
Wheatley
Admin

Posts : 303
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Aperture Science

View user profile http://stonerunforum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Squid on Mon Aug 08, 2011 5:00 pm

I I love you penguins! Kowalski is mah fav... I love it when he babbles! King Julien is a close second though. I mean, he's so insane! cyclops cyclops
bom bom bom bom bom bom
avatar
Squid

Posts : 58
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Dinosaur, Colorado... I wish!

View user profile

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Wheatley on Mon Aug 08, 2011 5:08 pm

Yay! Very Happy PoM FTW. cheers xD Julien is my second fave, and he's VERY close to first but why can I say? Blowhole's just... sexy. ._. XD There. I admit it. ROFL King Julien is hilarious though, and before Blowhole he was my fave. And he's my sister's fave, she's a fangirl. Razz And haha yeah, I love that part in Miracle on Ice where Kowalski gets hit and starts talking nonsense. :'D LOL
avatar
Wheatley
Admin

Posts : 303
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Aperture Science

View user profile http://stonerunforum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Squid on Mon Aug 08, 2011 5:14 pm

Razz aren't all evil people smexy? It just happens. Bad is hot. Twisted Evil
avatar
Squid

Posts : 58
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Dinosaur, Colorado... I wish!

View user profile

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Wheatley on Mon Aug 08, 2011 5:22 pm

AGREED. Ohhhh my gosh AGREED! xD *High fives* Evil ROCKS! Razz There's a reason every, literally EVERY, charrie I fangirl over is evil (Blowhole, Lord Shen, Megamind) LOL Okay well... Megamind's not really evil I guess heehee. The whole time he was just kinda more mischievous... Laughing And of course by the end he's good. And I am kinda a Woody fangirl... haha
But I digress. This thread is for PoM, not charries I fangirl over. ROFL. What's your favorite episode? :3 Mine should be obvious. xD
avatar
Wheatley
Admin

Posts : 303
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Aperture Science

View user profile http://stonerunforum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Squid on Mon Aug 08, 2011 6:59 pm

Probably a cross between "Miracle on Ice" and hmmm, I don't know most of their names. Shocked Maybe the one with the stuffed mort doll... it was hilarous when Kowalski fell onto the conveyor belt. Very Happy
avatar
Squid

Posts : 58
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Dinosaur, Colorado... I wish!

View user profile

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Wheatley on Mon Aug 08, 2011 7:21 pm

That's one's Operation: Plush & Cover. :3 /PoM nerd XD That's an earlier one. ^_^ One of the first I saw... in fact, do you remember the first you saw? The first I saw was Happy King Julien day. XD
avatar
Wheatley
Admin

Posts : 303
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Aperture Science

View user profile http://stonerunforum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  FalconMajesty on Thu Aug 11, 2011 10:50 am

I'm going to watch it today, now that you suggested it. (I watch MLP too. IT ROCKS)
avatar
FalconMajesty

Posts : 238
Join date : 2011-08-03
Age : 17
Location : Lost in a Dream

View user profile

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Wheatley on Thu Aug 11, 2011 10:52 am

Awesome! :3 It actually doesn't come on that often though... mainly on Saturday mornings. So you might have to try On Demand (if you have that) or YouTube. Razz MP FTW! <3 Maybe I'll make a thread for it too... hmm... x3
avatar
Wheatley
Admin

Posts : 303
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Aperture Science

View user profile http://stonerunforum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  FalconMajesty on Thu Aug 11, 2011 10:53 am

Actually, I don't get cable. I was thnking about renting it from somewhere.
avatar
FalconMajesty

Posts : 238
Join date : 2011-08-03
Age : 17
Location : Lost in a Dream

View user profile

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Wheatley on Thu Aug 11, 2011 10:59 am

Oh, well you don't need a full-blown Cable thing-y to have Nick... I think. Razz That's the channel it's on. If you don't have Nick though, aaahhh, okay. xD
avatar
Wheatley
Admin

Posts : 303
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Aperture Science

View user profile http://stonerunforum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Squid on Mon Sep 12, 2011 7:29 pm

I'm, like, fangirling over Dr. Blowhole! He can SING! That's so unbelievably awesome!!!!!!!!!! Cool
avatar
Squid

Posts : 58
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Dinosaur, Colorado... I wish!

View user profile

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Wheatley on Thu Sep 15, 2011 2:46 pm

Ohohohohoho. Well, just remember, I was a fangirl first! Wink Heehee! Jk. I thought he was TOTALLY hot the moment I saw him though, LOL! And yes, of course he can sing, he's NEIL. PATRICK. HARRIS! Laughing

Will do a full review of the new special soon. Smile
avatar
Wheatley
Admin

Posts : 303
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Aperture Science

View user profile http://stonerunforum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Squid on Sun Sep 18, 2011 4:15 pm

yep... the musical-ish part was rather unexpected. I was sooo unsurprised when Skipper's singing was all jazzy.
So... I'm trying to think of this really funny quote that was in that, but I just can't remember.
avatar
Squid

Posts : 58
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Dinosaur, Colorado... I wish!

View user profile

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Wheatley on Mon Sep 19, 2011 4:24 pm

I had actually heard that it was going to be a musical. It was a bit odd to me though how only the second half was. My main problem with the special (though I did like it!) was that it really felt like it could be two or even one episode(s). The Diaboligizer thingy, or whatever it was called, Blowhole's ray that made things evil. It just didn't serve much purpose to me. When they got Kowalski's power chip thingy, or whatever it was lol, out of the MP3 Player then it went to normal. So I guess only that did anything. I also felt like Skipper losing his memory didn't really affect the plot in any way, he got it back so fast and the others never even found out he'd lost it. It's like DreamWorks just had that happen because most cartoons do that at some point. Hans also felt kinda worthless, eventually he just vanished. But I did love it! And on the plus side Alex coming back was GREAT too.

/Sort of review, sort of not but eh. xD It's good enough, it gets my point across, what I felt were the weak points and the good parts.

Another thing, I found Blowhole *Cough* hotter in the first. xD Though his singing was hot... Wink

Also didn't like the ending. Thought it was predictable, and BLOWY! D': It sucked for him! He is too epic for his fate! DreamWorks said they'd like to bring him back again though... I hope they do! :3
avatar
Wheatley
Admin

Posts : 303
Join date : 2011-06-10
Age : 19
Location : Aperture Science

View user profile http://stonerunforum.forumotion.com

Back to top Go down

Re: The Penguins of Madagascar

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum